.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نبود سازمان مدیریت باعث ارائه آمار متناقض شده است
داود کشاورزیان گفت: نبود سازمان مدیریت و برنامهریزی و نبود مرکزی برای ارائه آمارهای درست از وضعیت اقتصادی کشور باعث شده آمارهای غیر واقعی و متضاد و متناقض با یکدیگر از سوی مسئولان ارائه شود.
نبود سازمان مدیریت باعث ارائه آمار متناقض شده است

داود کشاورزیان گفت: نبود سازمان مدیریت و برنامهریزی و نبود مرکزی برای ارائه آمارهای درست از وضعیت اقتصادی کشور باعث شده آمارهای غیر واقعی و متضاد و متناقض با یکدیگر از سوی مسئولان ارائه شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، داوود کشاورزیان در جمع حامیان موسوی در بابل افزود: همین امر مانع از ارزیابی درست و واقعی از توسعه، پیشرفت و عقبماندگی کشور شده است.

وی با انتقاد از شیوع و رواج دروغ درمانی در بین مدیران در این برهه کنونی به عملکرد دولت نهم اشاره کرد و یادآور شد: پس از 25 سال فعالیت دولتهای شهید رجایی، حضرت آیتالله خامنهای، هاشمی و خاتمی، کشور به یک بلوغ در تمامی ابعاد رسید و عقلانیت بر کشور حاکم شد.

به گفته کشاورزیان، کشور بر اساس برنامههای پنج ساله و از همه مهمتر یک سند چشمانداز 20 ساله که به تایید بزرگان نظام و مقام معظم رهبری رسید حرکت خویش را بر روی ریل توسعه آغاز کرد.

کشاورزیان افزود: با ظهور دولت نهم نه تنها توجهی به این تجارب گرانقدر نشد بلکه مدیران گذشته از کار برکنار و به انواع جرایم نیز متهم شدهاند حال آنکه برای تربیت این همه نیروی و زبده و کارکشته هزینههای زیادی شده است.

رئیس شورای سیاستگذاران ستاد میرحسین موسوی در مازندران به مسئولیت قانونی دولت و هیئت وزیران اشاره و با تاکید بر پاسخگو بودن آنان در مقابل مجلس افزود: طبق قانون رئیس جمهور و وزرا از اختیارات خاص در حوزه کاری خویش برخوردارند و باید در مقابل مجلس نیز پاسخگو باشند.

این مسئول خاطر نشان کرد: متاسفانه در دولت نهم مشاهده می شود که وزرا از پاسخگویی به مجلس شانه خالی کرده و عملا هیچ کارهاند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 خرداد 1388
شما در دوره مسوولیت استانداری چه کردید. پالایشگاه باباجان در دوره شما چه شد؟
نا شناس 9 خرداد 1388
سازمان مديريت در بودن خود چه فايده اي داشت جز سوء استفاده عده اي از آنها وگرفتن حقوق بيش از اندازه لا اقل با ادغام سازمان هزينه هاي جاري بودجه كمتر شده در هر صورت افراد مغرض ومنتقد دنبال بهانه هستند
نا شناس 10 خرداد 1388
تعجب میکنم که آقای کشاورزیان چگونه استاندار بودند؟ که هنوز نمی دانند ارائه آمار تئسط مرکز آمار ایران و بانک مرکزی صورت می گیرد و نه تنها منحل نشده اند بلکه آمارهای فراوان اقتصادی و اجتماعی و... به صورت مدا.م ارائه می دهند.
ضمنا جهت اطلاع ایشان و دوستانشان باید عرض کنم که سازمان مدیریت و برنامه ریزی به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و معاونت مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری با شرح وظایف جداگانه تغییر نام یافت .
البته ظاهرا رقبا یک وظیفه دارند و ان هم تخطئه دولت نهم است.
نا شناس 12 خرداد 1388
سخني كز دل برآيد لاجرم بر دل نشيند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.244 seconds.